...tystnad....

...finns inget bättre än att ta sig en fikastund för sig själv och bara få sitta i tystnad med en kopp kaffe.. Är precis vad jag har tagit mig tid att göra idag. Så skönt att bara få samla tankarna...inspireras av miljön, människorna och skratten.. Vet inte om jag kom fram till något mer än att det är såå skönt att bara få vara, känna ögonblicket. Satt och skissade på hemsidan, smycken, tankar...hahaha..ja lite av varje. Så underbart att bara få känna det kreativa flödet som kommer igenom en. Så få se vad som blir verklighet av mitt skapande...
Hoppas du... kära läsare har känt inspiration idag eller bara fått njuta av nuet?! För alla behöver en stunds tystnad och kreativitet emellanåt...för det är nog det bästa för själen...tror jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0