Fru Modig filosoferar del 2!




Hmm...ibland funderar man å tänker på vad människor egentligen säger till en och hur viktigt det är att alltid lita till sig själv.
Så idag vill jag bara påminna er alla om hur viktigt det är att våga följa sitt hjärta å våga... För jag har mött såå oändligt mycket.. så kan du inte göra, det går inte osv... men det man måste tänka på är att de männsikor som säger så till en, är människor som saknar tro och tillit på sig själv. Så kära läsare följ ditt hjärtas röst och var modiga...för det ångrar du inte! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är verkligen fru modig!

Jag blir så inspirerad av dig och finner styrka i det du säger, och nu ta mig tusan är det dags att göra slag i drömmarna jag har!

Tack!

2011-03-10 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0