Fru Modig filosoferar...

Funderar på det här med materialism...är jag en materialist..hmmm.....det började jag fundera på såå här på kvällningen. Men jag måste ju säga som såå...att..jag tycker nog inte man är det om man verkligen väljer med omsorg vad man förgyller sitt hem eller sin kropp med. Tror verkligen att det är oerhört viktigt att när man tittar runt i sitt hem eller helt enkelt bara speglar sig...att man riktigt känner att...GU vad jag älskar mina saker eller det jag har på mig.. Att man verkligen känner att det är en förlängning av sig själv på nått vis. Förstår ni hur jag menar?! Hoppas det!
Jag har själv varit noga med att aldrig kompromissa här i livet, utan satsa på det som gör mig lycklig...oavsett om det är en topp, en lampa eller en person! Så tänk på det när ni konsumerar att det ska vara något ni verkligen älskar...för då kommer det gör dig glad varje gång du ser det..men visst lite materialist är det nog bäst att jag erkänner att jag är ändå...hahaha.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0