Fru Modig filosoferar del 4

 

Sitter å funderar på våra kunder...jag kan bli så glad så jag spricker när jag tänker på dem..

Det känns som de verkligen har förstått vad vi står för och vad vi vill skapa..underbart!
Jag har alltid trott på att bara samarbeta med människor som är ödmjuka och fina människor...och i vissa stunder är man så tacksam att man aldrig har kompromissat på den regeln.. Fru Modigs regler;-)! Alla människor bakom våra märken är alltid lika härliga att träffa...men det är väl så när man arbetar utifrån hjärtat...då blir det bra..eller rättare sagt RIKTIGT BRA!!! Något vi alltid kommer att fortsätta med...
Kram på er ♥

Följ ditt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0